Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Thursday, February 3, 2011

Majlis Cukur Jambul 'Akmal Rizal' & Birthday Abang ;)

Alhamdulillah..
selesai sudah lah misi mak ayah & family abang
untuk majlis cukur jambul baby kecik yang bawu lahir nei...


chakkk !!  

nilah Akmal Rizal..
da ada nama da :)
nama Akmal Rizal diberi sempena 
nama pemain bola sepak malaysia..hahah..apaapa jela..
okeh..
Majlis cukur jambul buat kat umah saya..
kenduri kecil-kecilan sahaja. 
jemputan pun sedara-mara dan sahabat terdekat. 
Bermula dari pagi lagi mak n kawan2 nya sibux bertungkuslumus 
memasak kat dapur..
suka tengok keadaan camnei..
napak semangat gotong royong..
n
keikhlasan mereka membantu & beramahmesra terpancar pada riak wajah masing2..
sebab tu jugakla saya bangga jadi orang kampung..
suka semangat membantu n beramah mesra macam nei :)


lepas jew solat isyak,
jiranjiran n sahabat terdekat abang saya
datang meraikan lagi majlis akmal...
Alhamdulillah...
majlis berjalan lancar...
walaupun
ada sedikit kekalutan..
disebabkan...
esok nya birthday abang saya..
so, agak kalut la plan nak celebrate b'day abang..
kakak ipar saya kak jas da support dwit..

so, terpaksa la dgn rela hati
saya n abang li kua senyap2...beli kek..
agak gopohgapah,
pecut keta very da laju..
huhhuh.. 

At last..
dapat beli kek..
n
dapat juga tengok
tok iman cukur rambut akmal saya, yay ! 
huuu~ terlebey suda~ :D

by da way,,
lepas jew owang balik..
saya n kazen terpaksa la plak bantu mak 
basuh pinggan, basuh gelas..
cuci itu cuci ini..
hadoii ponat kut jadik pompuan.. -_-"

tepat 00.00 am..
jengjeng...


suPrisessss !!!!


haPpy birthday abang hab !!!!! :D
kek nei ditaja ikhlas dari kak jas.. isteri abg saya :)


abang saya da 37 tahun da :)
da ada anak dua ...
cepat betul masa berlalu...

moga abg hab bahagia disamping keluarga...
sentiasa bertanggungjawab...
n
  dipermudahkan rezeki oleh Allah selalu..
Ameen :)




with LOve ::






No comments: