Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Tuesday, February 8, 2011

Nak ke tak.... Saya keliru :'(

Incoming call…

“bila cinta kini , tak lagi bermakna yang ku rasa kini hanyalah nestapa…ditingalkan…”

Sayupsayup kedengaran nada fon mendendangkan lagu ost lagenda budak setan ...


Eee ...
sape la kol time2 nei…
Baru je nak terlelap, kacau daun nguh ! grr ….

097…..???

Macam no pejabat…
Eh… nei no ppd…

Button fon ditekan..

Ppd : Assalamualaikum , boleh saya cakap dengan cik sakinah?

Saya : Waalaikumusalam, ya saya, ada apa?

Ppd : Cik sakinah ada buat pemohanan  cikgu kafa kan, permohanan cik da diterima & cik dikehendaki hadir temuduga 10 feb nei tepat jam 8.30 pagi…temuduga kat ppd pasir mas..

Saya : ya? 10 feb ?? means khamis nei la kan… ?? err, kalau, kalau saya mtak tunda tarikh temuduga bolei ke? Err…saya.. saya…

Belum pom habis cakap.. owang tu terus jampuk…hehe

PPd : maaf cik, tak boleh, kalau cik tak datang temuduga khamis nei nama cik akan kami potong dari list pemohonan…

Hmmm…

Psttt :

Camana ye…..

Temuduga hari khamis…
means rabu da kena balik…
esok da rabu…..
bila rabu banyak kerja…
esok agak bizi…
sempat ke nak alik…
kelas full sampai kul 2…


Macamanaaa……


dengan testnye lagi esok, present lagi…. tesis tak siapsiap..

n

agak berat hati la nak poteng kelas khamis nei...

hurm…

status skarang 50 50.. keliru -_-'


okeh !

let say kalau saya balik… :

-         -  Terpaksa poteng kelas nusus & nahu(duadua subjek berat 2) rugi2..

-        -   Lagi 1, baru jer sampai ahad ,xsampai seminggu g duk hostel, takan nak balik agi.. lari bajet kut… dwit da la nk kering…

-       -   Minggu depan balik agi, kazen kawin… haiss….syik balik je, ape kes..huhu

-         -  Yang paling tak suka is kena naik bas sorang2.. leceh la ..... :(

Macamana yeh….

leteh da nakk fikir.... 

Hurm…

Nak balik ke tak…??

Tak ke nak balik…??

Balik ke tak nei….???

-_-"

saya keliru.....






No comments: