Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Saturday, September 24, 2011

TanpaMU :)

Tanpamu adala ost Nur kasih the movie.hehe :P
Simple je lagunya tp bagi mereka yg pernah tengok cite nurkasih mksudnye cam mdalam. kam2? terlalu banyak pengorbanan. Well, saya suka lagu nim. Slalu jew layan. hahah :D 
kalOla sy pandai nyanyi da lama saya nyanyikan lagu ni wat insan2 tsayang saya. Specially Mak Ayah saya. Wah! haha jOm sama2 buang masa dgr lagu ni :D


~ Tanpamu ~




Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang


Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu
Tanpamu nafasku terhentiKeranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya


Chorus
Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu


No comments: