Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Monday, April 25, 2011

SUniey , aku sayang kau ♥ ♥


Ouch ! :)
april semakin hampir menutuP tirai ;)
semakin hari semakin cepat masa berlalu..

sedar x sedar da setahun sepupu kesayangan, kecintaan saya kawin ;)



dari kecik lagi kitoram berkawan, bersama, berkongsi itu dan ini,

tdo  samasama ;)

..

maen samasama


gelak samasama



gado pom tetap samasama

pendek kata  semua samasama..

dia sepupu saya, juga sahabat saya..
hoyeh,

even dia muda stahun dari saya..itu bukan pghalang ..
kitoram tetaP rapat :)
dulu masa skola rendah hari minggu je dia datang umah saya tdo kt umah saya,
lau dia x datang, saya yang akan kesana...

yes



kami sangatsangat rapat... dulu..huhu  ;)

tapi..



since da msuk form 3 kitoram da x selalu ruangkan masa bersama..
yela masingmasing da sibuk kan...
ditambah plak dia yang da mula belajar bercinta..



so, agak susah la nak jumpa dengan dia :(

Bf dia  slalu datang umah dia,
hari minggu jew dia klua ngan bf dia..
selalu jew pegi umah dia, then balik dengan kecewa, sbb x dapat jumpa dia..

waaaa....
rindhu kat dia
 
rindhu sangatsangat...


and...

lepas saya form 5,
kami terpisah lagi



saya keterengganu sambung belajar,


manakala dia sibux beperang dengan sPm



shari sebelum saya berangkat ke tganu,
saya ingat lagi, banyak kali saya pesan kat dia, blajar sungguh2,
kalau dapat rsult ok sambung at tempat saya,
saya tunggu ..
saya nak buat semua samasama ngan dia  macam duludulu

and..

saya bahagia..

even kitoram jao
sms  maseh jadi penghubung antara kami ;)

ye ! saya sayang dia  ;)
dia sepupu saya yang betul2 memahami ..
sepupu yang boleh saya kongsi masalah..
sepupu yang boleh simpan rahsia saya...





bila result SPM dia kua..

alhamdulillah..
semua ok ;)
A banyak , B pom ada.
suni, aku bangga dengan kau ;)

Yay ! kau hebat :D


emm...
tapi...

satu jew yang buat saya kecewa..

bila dia kata
siti, aku nak kawin ...

saya terdiam..
then cakap.. " fikir la masakmasak..jangan amik keputusan terburuburu..
saya mintak sangat dia sambung belajar..sebab 2 leh jamin masa depan dia nanti..

tapi dek  masalah ekOnomi keluarga dan sebagainya,
ye dia hanya mampu belajar stakat form 5 jew...
ayah dia lak da meninggal since dia form 1..
saya tahu dia sedew.. saya pom terkilan sbb x dapat bantu dia..huhu..

setahun kendian..

 rombongan meminang dari pihak lelaki datang..

and..

4 JUN 2010 mereka melangsungkan perkahwinan...
ye saya tahu, sekali lagi kami akan terpisah..


tapi apa apa pom...

SUHAINI , sepupu :)





kau cantek sangat di hari persandingan

jadi isteri yang solehah tau



jangan


moga cepatcepat  dapat baby




walau pOm kau da kawen

aku disini tetap sayang kau macam duludulu
 

sebab jadi sepupu aku yang paling baek . .






No comments: