Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Saturday, February 9, 2013

Abah.. adik nak kawinn....

RAMAI kawannya sudah berkahwin. Dia juga teringin ada suami! Farhana, anak bongsu yang celupar dan keras kepala ini kemudian terdesak memilih lelaki yang baru putus tunang sebagai suami. Apa cerita?

Alif lebih penyabar berbanding Farhana. Mereka tinggal serumah, tetapi tidak sebilik. Perangai Farhana yang ‘angin kus-kus’ sering timbulkan sengketa. Empat bulan si suami gigit jari, baru dapat tidur sekatil. Itupun dengan janji pinjaman peribadi RM50 ribu. Amboi…

Rumah tangga yang baru bahagia, mula bergoncang bila Salwani muncul. Bekas tunang Alif ini, rupa-rupanya isteri Jay Hezmi, lelaki kasanova di Facebook yang suka pukul bini. Lebih mengejutkan Alif, Farhana juga sedang dijerat oleh lelaki yang sama. Nasib baik isterinya tak lut dengan godaan palsu.

Mereka berkomplot membantu Salwani bercerai dengan Jay Hezmi. Kerja gila ini akhirnya berjaya. Namun hati Farhana terluka bila Salwani belot dan mahu jadi isteri kedua. Farhana angkat kaki mengundur diri. Namun kerinduan membunuh egonya. Dia tidak bersedia melepaskan Alif pergi. Dia mahu jadi intan payung di hati suaminya seorang.






P/S : Novel bakal terbit Mac hini. X sabau nak kai Baucer rm250. ngeh ngeh :PP
Psst : abah... qyn pun nak kahhhwiiinggg juggakkkkk!!! Ups...!  HAHAHA ~ 

Kbai.


5 comments:

Sally Samsaiman said...

macam best jer :)

Qyn Isma said...

kan? hehe ntikan kemunculannyeb :DDD

Farah Waheda Wahid said...

macam x sabar pulak nak tunggu novel ni keluar...ingatkan dah ada... baru ingat nak gi beli tadi.. he he he...

siti zawiah said...

baca macam best..:)

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

nanti dpt baucer , borong banyak2 :)