Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Monday, February 18, 2013

Dudel darri AsmadiAkmal :P

Assalamualaikum. Hai :) apa khabar smua? harap semua sht2 sahajaaaa. :D
Da lama x hupdate belog. haess~ kangan kangggannnnnnn!!

Errr :P
 Sebelum qyn menjejakkn kaki ke UniSZA qyn hingat nak hupdate la siket.. buat pgubat hindu kat belog nti :P
 sebabb bila da sampai U, qyn jarang sangat bukak belog. xtahu la nape. da jadik tebiat. erk. hehe :P


Btw. d spanjang baki2 cuti sem yg da nak abes ni qyn dapat hagi dudel. walaweh! :P cun, cumel, buat qyn gelak je bila tgk cik dudel tuu. hik hik ;) Haes.. murah plak rezeki dudel qyn kalini yo..  HAHAu.


Nak tengok dudel qyn dapat? :D
jom ;D
Scroll bawah...
.
.
.
.
.
.
scroll lagi
.
.
.
.
.
.
Lagi.... hehe
.
.
.
.
.
.

Cakk


Hini ler ghupe nye.. kiut kan ;PP kankankan^^?
hee... pandai org yg mbuetnye hitu :P 

ehhh.. ade agi...
satu lagii..
hehe



:P
Hini pun dia bagi. Hee. big thnks 2 uuuuu.......!!!
comel. qyn suka. hehe


okeh. The dudels hini qyn dapat dari cik ASMADI.. hehe tq ye madi :D susah2 jew buat dudel huntuk qyn.. comei.. thnks :) heheheh :DD

eHH... sebelum tlupa. qyn pun ada dudel ntuk madi. hehe 
.
.
.
.
.

Cakk!!!




Hini dia ghupenyebbbb. HAHAHA.. 
terima le seadanya keyh.. 
Psst : maapla deh qyn x ghoti nak buet dudel laki. kekok je & + qyn pun baru blaja. so kalu x cun, co co cooo coowiiie yeh. heh heh :P

Ers.. Nway. pada yg singgah sini, qyn nak ajak korang tawaff belog madi. boleh? jumlaaa.. kita meriahkan lagi belog beliauuu.. kelip ASMADI ntuk ke sana. Pom pom :DDD

P/S : MADi peace yaw ^_^v

ASsalamualaikum.


6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

comel2nya...congrats dear...

Qyn Isma said...

hehe :D|

Asmadiakmal said...

@Qyn Isma..boleh ajarkn bt cmner??sy newbie dlm blog nih..hihi

Asmadiakmal said...
This comment has been removed by the author.
Lissa LaLissa said...

coomelll comell` hehe

Ain Dzaya said...

anyonyo..chumil dudel..