Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Sunday, May 1, 2011

3 tahun d UniSZA bersamasama ;)

Adakah kau berada di sana
Ku dapat rasa kehadiranmu
Walau hanya di dalam kalbu
Ku merindumu selalu

Pelik juga tapi ku pun rasa
Bagai kau berdiri disisiku
Terkenangkan waktu ketika
Berdampingan bersama-sama

Setiap pertemuan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah
Kenangkanlah saat indah
Sebagai penyembuh rindu

Kita tak ditakdirkan bersama
Untuk masa yang lebih lama
Biarpun hanya seketika
Kehadiranmu dirasa..rasa

Setiap pertemuaan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah

Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu
Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu



 KAWAN.. TEMAN.. SAHABAT ;)


 
detik, hari , saat , minggu , tahun kini saya rasa sangatsangatsangat cepat berlalu...
3tahun d unisza ...
ya allah ! cukuP banyak pengalaman & kenangan indah, pahit MANIS bersama, 

pertemuan kita di suatu hari dulu menitikan ukhwah yang sejati...
saya bersyukur sangat dapat kenal ngan kawan2 saya di unisza mostly bebudak usuluddin 
A juga B ;)

Thanks semua ... 

sebab...
`terlalu baek dengan saya..
`tak pernah bwat jahat kat saya..
`layan saya macam adikberadik sendiri...
terharu ;(

bertuah sangat rasa dapat kenal dengan kawankawan yang tersangat baek hati macam kalian...
sungguh ! kalian memang tiada ganti;(

current mOod 
sedewh ;(
kalO bolei tanak berpisah2 , tanak jaO2 ngan kengkawan ;(
waaa !! tanak tanak
 

tapi...
apa bOlei bwat,
setiap permulaan pasti akan berakhir ,
setiap pertemuan juga akan diakhiri dengan perpisahan.


dulu masa first2 semester 1..
balik rumah mesti cite kat family, cite at kawan2 kat kampom..
hehe

"suka sangat duk di unisza, blajar okei, dapat kenal macam2 kawan, dari utara , timur , semenanjung, 
semua baekbaek semua besh besh ;)"

OKei ,

First2 jumpa :D

wana, nad , tina, ieyla , farhah , sarah , sha , biey, nani, amin rp , kimiey, sabri, amin shahud, daus , din.. ;)
okei ! diOram bebudak kelate..
  wah !! ada banyak geng klate kat sini.. sukasuka :D
kemah kemin gu kito sini :D
ada satu grOup klate da :D
saya tulum awak, awak bantu saya .. yehaa kawan bebaek :D
balik kampOm sesame ,  gOsip2 kai bahasa kita , ye dak ? 
haha semua ternganga dengO kita cakap.. whahaha ,, haPpy ada kOram (:


lepastu2


jumpa plak :D


Eda , eniey ,mimie , noyue , jiha , keri , arih ,
 bertambah lagi kawan saya :D
mereka nei berasal dari terengganu..
yeah, ore ganu kitO ningg ! :D
thanks ea sebab da baek dengan saya :D 
banyak tempat menarik kat tempat koram , BeSH..


zakiah, fana, fira, nani , ciqa , dayah, farah, zahid ,azam , naim , faiz
fuhhhh!!!
meka meka nei plak owang utara...
haiyak, kalO berbicara, x bolei nak benti, totei2 ! haha
mesti  lepas nei rindu nak dengo suara hamPa semua



Naz , afiqah , fiqa , safinah , amal , mira , ena , kakziela , tiqa ,mat nor, taufiqil , lutfi , acat, najib, izhar, subkhi, zayed, amini ,luqman, hazid, sharhan,
  nei geng selangOr ngan negOri 9 ..
haha banyak an geng diOram :D
bila dengar diOram leh cakap luar.. ehee~ suka





okei okei,


then 


Umi Kalsum ;)
Umi salah 1 member saya yang berasal dari jOhor..
kecik manis cumel orangnya..
umi , kau memang baek, 
thanks hadir dalam hiduP aku ,
bantu aku dll ...
 


to Hazirah & Jijo plak ;)
Mereka member saya at pahang..
yeha  ! hepY, ada gak member at pahang..
nanti bila2 i pegi pahang belanja taO  

Last but nOt least ;')

member saya yang sangat2 cumel..
sape ta kenal kan..


Syafiqah & dhila ;)
kamek sayang kitak bha :D
dua2 nya member saya kat semenanjung malaysia..
diOram dari sabah...
fuhh tiap2 taun nek flight.. maju2 :D
 
  dengan mereka saya dapat belaja banyak bahasa sabah..

haha besh :D
thanks ika , thanks dila ;)


Mereka lah kawankawan kelas saya yang terbaek disini ;)

3 tahun bersama mereka , 
3 tahun berjuang, berjihad mencari ilmu,
3 tahun melalui saat2 sukaduka jua Gumbira bersamasama ,

adOi....
3 tahun ... 


3 tahun hampir berlalu...


lagi 2, 3 hari lagi , perpisahan bakalan mendatangi kita...
sedew...
ngilu sangat rasa...
;(


awak, awak , awak... & AWAK

saat detik yang kita lalui ,
kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia terlalu manis untuk dikenang ;)
THANKS .. sebab hadir dalam hidup saya ..
bangga ada kawankawan macam kamu2 oram semua ..

saya tahu, secara langsung atau x langsung saya pasti lakukan kesilapan or ada bwat koram sakit hati..
sO, untuk 2 , saya nak susun 10 jari kaki,tangan , mohon ampun maaf dari koram2 semua...
if saya banyak dosa ngan koram, maafkan saya, jangan simpan2 dalam ati tau,



saya haraP sangat..
silaturahim antara kita tak akan putus,, nanti kalau2 jumpa saya kat mana2 tegur2la ea ;)


semoga ,
kita semua akan jadi , kawan, TeMAN , dan SAHABAT sampai bilabila...

Psst , kawan2 , ingat tau bila da klua universiti, da grad , jangan lupa diri, ingat asal usul kita ;D
hOpefully kita semua bahagia dengan hiduP masing2 :D
&
semoga semuanya bejaya dengan cita-cita masingmasing...
takeGOODcare semua ;)



hingga jumpa lagi ^_~




  


  

No comments: