Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Ibu ;)



Ibuku tidak pandai
Menghantar mesej ringkas
Setiap yang dikirim
Bisu yang berbalas

Ibuku tidak pandai
Meneka mana Eropah
Cuma di benaknya
Mahu ke Mekah

Ibuku tidak pandai
Menghadap teknologi
Hari ini ia belajar
Esok diajar lagi

Ibuku tidak pandai
Memakai baju mahal
Ke mana jua pergi
Kurung tak ditinggal

Ibuku tidak pandai
Mengerah amarah
Tapi tajam jelingnya
Buat kami bersalah

Ibuku tidak pandai
Berbicara syahdu
Hanya tutur mata
Meluahkan rindu

bwat ibuku terchenta..

SELAMAT HARI IBU 


ye.. saya tau blated 
tapi bagi saya hari hari adala hari ibu saya..
so saya nak mak tahu..
yang....



SAYA SAYANG MAK:(
SAYANG SANGATsangat !



 There are so many words i could try & say to u
to let u know how much u mean to me.

But

really the two most important feelings
i want  u to know are 


"Thank You"
for all your love,


and


" i love you "
with all my heart ;)

mak terbaek bwat kami 


Sayang Mak Manyak2 :D


Terima kaseh untuk segala2nya mak







No comments: