Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Thursday, December 13, 2012

Kesilapan yang mungkin tak di sengajakan. I am Sory :(







Haritu  tu sebenarnya saya sajasaja nak test awak.
Saya bukan apa just nak tahu awak betul2 srius dgn saya atau tak.
X tau plak masa 2 awak betul2 amik srius.
Saya tak pandai nak pujuk awak.
Saya senyap. Biarkan masa yang baekkan hubungan kita.
Tapi.
Seminit dua minit. Sehari dua hari belalu. Sminggu duaminggu meninggalkan.
Awak senyap tanpa berita.
Awak diam tanpa sepatah kata.
Kenapa?
Marah sangat kat saya ye?
Mestilah marah kan.
Saya tahu. Sapesape yang duduk kat tempat awak mesti bengang.
Saya tahu itu memang silap besar saya. MEMANG! -,-“

Awak
Saya mesej awak x reply. Saya Call, awk  biarkan voice mail jawab.
Saya nak explain semuanya pada awak.
Tapi awak menyendiri. Diam dan diam.
Sebab awak diam. Saya delete nombor awak. Yela . saya juga punyai maruah.
Saya malu. Nampak sangat saya terhegeh-hegeh. Kan ? :’D
Hati Saya memang xtahan, nak contact awak sangatsangat. Tapi minda saya x bagi.
Ego jugak kan saya.

Awak
Masa terus berlari
 meninggalkan 1001 kenangan yang terbina..
bila saya teringat awak.
Saya hanya boleh Pejamkan mata.
Bayangkan wajah awak.
& setiap kali saya bayangkan awak
Ada mutiara jernih mengalir.
 Ahhhhh~!
Rindu. Rindu sangat :(
& setiap kali saya ingat awak. Saya cuba mesej ngan orang lain ntuk ubatkan hati sendiri.
Tapi. Setiap kali saya mesej ngan orang laen, setiap kali 2 buat saya makin tringat awak.
Nak tahu kenapa?
Orang lain x sama macam awak
X boleh ganti awk.
X boleh buat saya gelak.
X mampu hilangkan rindu saya pada awak.

Awak.
Sampai satu masa,
Saya muhasabah diri sendiri.
Saya pujuk hati yang walang.
Saya sedar jodoh bukan berpihak pada kita.
Saya betul-betul da putus asa.
Mungkin .
saya xperlu buangkan masa menunggu awak yang  ntah dimana..
Mungkin saat ini awak betul betul membenci saya.
Mungkin saat ini awak kepunyaan wanita lain.
Mungkin saat ini awak suami orang.
Huhu sapa tau.
& mungkin saat ini. Dengan kalimah BISMILLAH d  bbir, Saya lepaskan awak pegi.









P/S : Mungkin ini kali pertama dan terakhir saya mnulis tentang awak. Cukuplah saya membiarkan diri  tersasar jauh mengingati awak. Cukup cukup sudah saya mendera hati saya. Cukup cukuplah saya menyesakkan kepala memikirkan awak..
Saya ingin terbang. Bebas daripada memikirkan semuanya berkait dengan awak.

Doakan~ 


~QYN~




No comments: