Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Wednesday, December 19, 2012

Tamat sudah :)

Assalamualaikum semua (:

Alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah. :))

 tamat sudah kuliah semester111 :) Err.errr.. anda nak tahu sesuatu? hehe. jauhhhhhhhhhhhh didasar hati. aku gembira. sangat! :DDD yela, tak sangka aku da abes kuliah sem 3.. xsangka aku da lalui sem 3. So, kiranya aku ada lagik 3sem nak abeskan degree :D ahhh~ xsabar xsabar xsabar.!!!!!!!!. heh heh bajet je kan :DDD

siyes, aku akui, mmg sem ni mcabar.. menduga minda & perasaan. tapi, dsebalik 2, aku dapat pengalaman. suka!sbb apa? sbb aku mampu harunginya. HAHAHA. sapesape yang baca entry ni konfirm meluak kan. ahhh biarlah. da aku rasa macam ni. aku luah jela apa yang aku rasa. keke :D

Semester ni aku berkenalan dengan erti "kerjasama, muafakat", aku bkawan dengan erti "usaha, gigih siapkan kerja", aku bcinta dengan erti "tabah". aku aku aku mendalami makna sebenar sabar.. & aku juga sedar hubungan psahabatan penting dalam dunia d kampus, ahh bukan saja kampus d mana2 pun sahabat itu penting.kankan. apa2 pun aku gembira. sebab aku ada wana,ila, iniey, sarah, fiqah, eda, fira, naz, ika,  dan sahabat(s) yang laen yang sentiasa ada d belakang aku, menolak aku saat aku ketebelakang :') mberi semangat saat aku ttunduk jatuh, menasihati saat aku keliru. Thanks awak semua. Tanpa sahabat(s) semua siapalah aku~ again & again THANKS guys for every single thing, jatuh, bangun, marah, sakit hati, gembira kita bsama. kan? aku SAYANG koram semua. Ikhlas. aku tak tipu. :')

Nway, ntuk pengetahuan, 30 december bmula Final Exam aku & all bebudak degree at UniSZA. yang aku punya COurse bmula 30dec 2012 shingga 8 Jan 2013. harap semuanya baek baek saja. doakan yeh :')

Aku da print slip exam. ni haaa. haaa haaa apa senyum senyum. hehehe :DDDD



















Okei okei. Pic slip exam ni sekadar hiasan okei. tiada makna lain. tau! :P well, peringatan dari aku buat sapeSape bebudak uniSza yg tak print slip exam blh da nak print slow slow. kankan ^_^
sebaiknya print dua la ye, bukan ap, skadar ntuk sediakan payung sblm hujans. beringat la kan. ye la mana tahu 1 hilang blh amik yg lgi 1. betui tak ^^?.


Hmm.
sebab smalam da abes kuliah, sebab semalam last classes. sebabb smalam last tests. So, dengan automatically nyeb harini bmulalah minggu mentelaah bOoks. heh heh :DD

bunyik jew study week, hois geruns aku. keke. yela x au nak start subjek mana dulu. ehee :DD

tapi kanss... aku rasa aku balik kampung dulu.wehehe.. jumpa mak jumpa ayah. mintak maaf mintak ampun. Mohon mak ayah doakan ntuk final exam kans. alah kira amik semangat dengan tatap wajah mak ayah puasPuassss kat kg dulu la, baru leh jawab exam setenang yg mungkins. HAha ye ye je tut :PP

haa. yg buat aku nak balik lagi. sebab kakak aku pom balik kampung jugak this week. weheheh. xsabar aku nk jumpa kakYas. rinduu!!! :'DDD

Tapi. aku berat hati jugak nak balik, sebab rumet aku aka bFF aku x balik. slalu kalu aku balik, dy pom balik. tapi. kali ni laen. huhu~ Harap wana jaga diri. study rajenrajen yeh. again, takecare :')

K lah. gerak dulu, flight da tggu. hehe

Assalamualaikum <3



~ QYN (:


No comments: