Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Thursday, December 13, 2012

SepupU kawin. hep hep Horeyy! :D :D :D


Belog ni da jadik tempat aku hupdate & aku sendiri baca. hua~ :P 
kat belog ni gak tempat aku meluah rasa hati~ melepas geram. mengumpat, meng'itu dan meng'ini. heh heh :D
 btw, abaikan kisah sedih tadi. yeye?  HAHA kadang2 aku terjiwang jugak. biasalah manusia xleh lari dari perasaan2 tu kan, so chill~ :PP

Saat ini masa ini aku nak kongsikan kisah bahagia, kisah bahagia seseorang. dan. seseorang itu adalah sepupu aku. Taniah SUNA, aku bahagia melihat kau bahagia. teruskan tersenyum  ^_^



13 November 2012
bermulanya 1 kisah, tarikh keramat buat sepupu aku suhana @ lebih mesra dgn pangilan SUNA yang selamat melangsungkan perkahwinan dengan pilihanhati beliau yang juga merupakan senior aku dulu. (skema molek weh ayat.HAHA). erk. Apa apa pun. Alhamdulillah. Congrats weh :D
kecik je kan dunia ni. Pusing situ pusing sana, tuttut2 nga abg azhan jugak dy wat toklaki. HAHA :D
Sekang abg azhan da jadik ustaz kat unibersiti aku.. huhu sOo, kalu jumpa dy or dy dtg rumah ke aku rasa lagi selesa panggil dy ustaz dr abg.. Lagi beradab. Kankan. HAHAHA





Haaa.... Ni la Suhana aka SUNA aka SUE aka PUNA. Blablabla :DD

Erk, 
tak napak la plak dy punya gambar. 
oke.
kita zoOm it. kih kih ;D




Haaa. clear? :D
Ehm.Ni la dy empunya nama tadi. wehehe ni bukan zoOm da, ni kira laen punya pic. :D

Wei, ikhlas Aku suka jugak tengok pic dy. Weheh comei. Kankan ^_^

Muka dy sejibik macam mak sdara aku, kiranya mak sdara aku zaman muda mesti comei macam Si SUna ni kan.. tak percaya muka dioram sama?
oke oke
aku tunjuk bukti.
cew bajet jew :DD

taraaaaa!!!




Haaa.. ComeiComei! 
hambek kau 2x puji.hee naseb dya x tau aku ada belog, kalu tdokk!! Habesla duk senyum sorang2 kea. Hua mbebel je lebeh~ abaikan. hehe :P

Tadi 2 kannn pic si suna sblum kawin. Nak tengak pic dy selepas diijab kabulkan ?
Okei
jom :D
jom :DD
JOMMM :DDDD
Jom heboh hebohh... HAHAHA :DD

Psst , aku memang nak share pun kat sini. Sekali sekala si suna menghiasi laman blog aku ape salahnye. Kan suna kan. Berseri seri belog aku dek adanya pic kau. HAHA peace ^_^v



 Alhamdulillah, 
dengan hanya sekali lafaz Suhana Deraman kini menjadi milik Azhan Zaf. moga perkahwinan kalian berkekalan hingga ke akhirnya`amin amin amin :)





Muka dua dua ceria kan. Suka aku tengok :)




Jauh disudut hati, aku harap ustaz azhan tak kan sekali kali mengabaikan spupu aku. Harap dya dapat jaga dan terima sepupu aku seadanya.
Sebab. Walau apa pun terjadi. Aku tetap sayang kau suna :’)
sepupu aku yang selalu ada time susahsenang dulu. sepupu aku dunia akhirat. <3




:)




Walimah mereka di adakan d Masjid Beijing Rantau Panjang. Sekadar majlis akad nikah sahaja, majlis kesyukuran in sha allah pada bulan 2 nanti. HAHA pada yang mengenali jemput2 a datang. Tau! :D




Congrats to both of you :)














To 
my beloved SUNA :




Moga bahagia sentiasa menemani walau dimana kau berada. Teruskan perjuangan walau kini sudah bertukar status. Jadik isteri yang solehah tau! Aku sentiasa doakan kau dari jauh ^_^



~ QYN ~







No comments: