Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Monday, March 21, 2011

Duhai ahaD kamu Datang lg ea .. huh ! :D

mOrninK :D

صباح الخير :D :D

selamat pagi semua...
 

da breakfast ? apew ? belOm ?!

nape x makan lagi nei.... kang masOp angin.. sape susah ?!

kOram2 jugaP susah .. :)
kankan..

harini hari ahad...
20 march 11 .. kan?

bile harini menjelma mesti sedew....

:((

petang nanti nak tanak saya wajib balik kampus....
esOp ada kelas... ada test :(
kejaP jew masa berlalu :(
tak puas rasa duk umah....huhu~
betui lah pe kamu Oram selalu kata...

"masa MEMANG mencemburui kita kan "

sesungguhnya anda tepat... ! tak henti2 masa tu bergerak...
kalolah masa berhenti ?
kiamat lah !adOi...
saya nei melaLut je keje...

hurm...

harini...
terpaksa tinggalkan Mak,Ayah, abang, kakak, ank2 sdara, meOw...  Rumah :(

n...

mOstly kampOm terchenta....

sedeh skead :(


arghhhhhh !!!!

kalOla kampUs saya dalam kampOm saya kan BESh !!
bOleh ulang alik..
huhu~  berangan  !!

 -__-

lagi 1 bulan nk study weeK ...

wahai cik masa, puan saat, tulumlah kalian bergerak cePat...

ta sabar nk cuti study week :DD


haha lebeh2 jew :D

k lah...

mau kemas itu barang sama ini barang skead...


salam peluk cium dari saya,,,







take care...

jumPa lagi,,,

Assalamualaikum ;)

No comments: