Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Friday, March 4, 2011

Lama sudah tak update blog.. Sape rindu baik baca! ;)

Assalamualaikumm...
hai tawank2...
uat apPer ? heee...
lama kowt saya sudah tak meng-update blog..
kankan...
haha..
i malas u. bukan busy :D
kalau update pom, update cam gtu jew..
tersangatlah malas.. hoh0
tapitapi....


At last tergerak jugak hati nih nak update blog dengan hati yg betul2 ikhlas.. tanpa PAKsaan.. cheww :PPP
Tapi  2 la ....
tak tahu nak update pasal ape. hoho..  mereng ! :D

Lately, I'm repeating the same cycle. Bangun pagi, gosok gigi guna kodomo lion~~ 
Okehokeh !. Tuh hanya lah mitos semata2.
Sebab.... saya guna ubat gg safi (:
Putih dan bersih lagi halal ;). 
Okeh  be serious!  
melalut je kang... :D

So,
this is how I live my life, wake up from the bed, take a quick shower and brush my teeth with safi. *ehem ustajah speaking kowt *.*
okeh.. abaikan..
Then, head to  classes...  (oih ! speaking laei haha.. ;)
yela2.. kita sambung alik yeh...
  then ,Balik hostel, tido..
Lepas tuh online, online,online.
And then tido balik ...
Then bangun balik and it goes on and on... -_-'
Jadi, tak perlu la kot hari2 nak post benda sama. 
botik tak ? 
Haha...
saya update this blog pun sebab boring bukak blog tengok benda sama je...
boring kan?

Hurmm.. 

Tuh je kot...
Kadang2 bila fikir balik rase nak tergelak je ^^,
Dulu before habis SPM macam2 plan, 
yela nak buat tu, nak buat nei... 
nak jadik tu nak jadik nei...
sekarang?? entah ke mana pegi..
melayang habes..

Now saya da 21 tahun.... 
21 da eh?? haha
macam tak caya pom ada..
rasa macamm.... Entah....
tak paham dengar perasaan sendiri...
semua bcampur , TAKUT,BIMBANG, EXCITED , RINDU KENANGAN SILAM... RINDU NAK ALIK ZAMAN KECIK2 , RINDU TIME SEKOLA2 DULU, rindu kengkwan lama,, rindulah ! :'(
macam2 perasaan timbul tengelam...
banyak pengalaman da dilalui...
agak MATANG la kut skead ! ececew.. :D
skead je.. x banyak pom ... :P

And skunk saya d semester akhir...
start dari tarikh HARI nei just ada dalam sbulan 2minggu agi nak abeskan kuliah..
wah !
takut ada. sedew ada... excited ? lagi la tayah cita...
ta sabar nak abes !
tapikan2.....
tau tak...
jao dari sudut hati saya...
saya sedeh :(
sedeh nk bpisah dengan KAWAN2 :'(
kat sini mereka lah segalanya :'(

KAU TEMAN KAU SAHABAT...

tanppa kalian siapalah saya...
tHANKS teman sperjuangan....
bersama saya saat suka dan duka...
sangat sayang kat koram... sungguh ! ^_~
h0pe sangat tade pape masalah yang menjelma d sem akhir nei...

sebab.. 

saya tanak pengakhiran kita sdehsedeh, bmasam muka :( tanak !!
saya nak lalui harihari terakhir saya at unisza dengan TENANG dan gumbira2,, bersama kalian..
saya nak semester 6 berakhir dengan bermacam2 kenangan ! 
yeah ! itu yang saya mahu...
itu yang saya harap...
itu yang saya pinta...

buat temanteman...


WANA , NAD , TINA , IKA , FIRA,  ZAKIAH , ZIRA ,IDA , FIKA , KAKFIKA, FANA, UMI , MIRA, NAZ , SAFI , DAYAH, NOYUE  and semua lah bebudak usuluddin A & B... 

kita samasama jaga silatuhrahim kita yeh...
biar bpisah, biar ja0 terpisah...
biar banyak dugaan, biar selalu terduga... 
biar terasa , biar merasa...
kita buang jao2 ego kita,
kita kena bersatu... yeah ! BERSATU ! 
BERSATU Kita TEGUH, becerai kita roboh !!

awak ingat saya , saya ingat awak...
awak jaga saya , saya jaga awak...

sahabat sampai bilabila tau !... :)

saya SAYANG kalian , titik !!




No comments: