Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Friday, March 18, 2011

semoga Tok tenang disana ......

salam.. hai olls :D
uat ape tuttt?! 
da tido ?
adoiii !! awal lagi larh ! malam maseh DARA!!!
bangun2, 
jom baca blog saya ..hehek ;D

da lama kan saya tak update blog nei.. 
gindu lak nk mencurah2 rasa hati.. haha :D

skunk saya at rumah !! :D

ada mak ada ayah :D :D

ada abang :D

ada anak2 sdara :D

ada arnab :D

ada meow ;D

ada tv :D

makanan sedapsedap.. ececew.. :D

tapi....
tapikann.....

malam nei xmacam malam biasabiasa yang saya lalui masa bcuti at kamp0m...

malam nei laen jew rasa....

rasaa.......................
sedeh....sunyi....kehilangan

malam nei mak ayah tade...

dioram kua...gi umah kakak epar saya(kak eni...)...
saya plak ?! taleh ikut.... ;(

tadi petang kak eni kol... nangis2 !! :(

cakap atok da tade :"(

atok kakeni,, saya da anggap mcm atok sendiri da.. sbb atok nenek saya da tade masa saya kecil2 lagi.... skunk atok kak eni da pergi buat selamanya petang tadi.... 
saya kehilangan atok lagi :((


rasa macam x pecaya pom ada...
betol ke tok da meninggal.... ?! mak betolke.... kak betolkeee ???!!
 rasa macam nk PITAM je.....

:(((

moga atok tenang disana.....INNALILLAH ! 

Tok  tau tak ...

atok BAEK SANGAT !!
LAWAK ,, 
SUKA BUAT SAYA GELAK....!! SUKA PUJI SAYA...!! AMIK BERAT sal saya BILA kat RUMAH tok.... bila ngan atok, saya rasa istimewa ! Atok plak layan saya  macam  saya sorang je cucu atok.. thanks utk tu tok :) saya plak dengar je abang nk g pasirputeh umah atok, terus siap , masuk dale keta, excited nk jumpa atok..,, saya suka sembang ngan tok.. dengar cita tok.. macam2 atok cita.. pasal jepun dulu2 la, tula , nila... suka ! :) tapi skunk?!  :( 
sape nk puji saya lg bile kt umah tok,nk cita sal dulu2 at saya...

hurmm...

Tok..... saya terasa.... :(
terasa kehilangan....  :(
saya tak tahu nk cakap ape lagi :(
saya tahu....


setiap yang bermula PASTI akan berakhir...
setiap yang HIDUP pasti akan MATI...

semuaNYA ketentuan ILLAHI....

tapi HATI nei seolah2 sukar je nk terima ! 
YA ALLAH !!!!!!

kau tempatkanlah atok dikalangan orang2 yang beriman....
kurangkan seksa kubur buat beliau........
 rahmatilah roh atok...
ampunkan dosa2 yang pernah tok lakukan....

SEMOGA ATOK TENANG DISANA ... ameen....

ALFATIHAH BUAT ARWAH ATok ..............................................................




No comments: