Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Thursday, March 31, 2011

ohOo....bcOming eXam -_-'

HellOw ;)

hAeiy :D

kawan2 saya uaT aP ?!

hah? aPpe? tade wat pape??

tengah bOwink ?

alala syiannnn ;P
meh sini meh !
.. pakat2 baca blOg saya....

mesti x bOwink.. haha :D

oKeH !

harini nak talk2 pasal EXAM ... ahha.. exam ?! :D

yeah exam ... ;)

Penghujung apRil nei adalah final exaM.
Dalam bidang akademik, para pelajar kOlej dan jua universiti kini sibuk menelaah pelajaran masing-masing..
haha yeke ? yela kan.. budak2 rajen ;).

UntOk Mereka yang belajar secara konsisten
Pasti akan melalui masa ulang kaji dengan bersahaja..
beshnyeee :DD

tapi...

Sebaliknya, bagi mereka yang baru membuka buku pada saat-saat akhir..macam saya lak kOwt ! haha :D
last2 minit bawu nk study ! haiss~ padahal masa terluang ada je.. teTaP buang masa.. huh! ada saPe2 nk nasehatkan saya yang malas nei? :'-l
 hurm..
biasa la kan bila da stdy last minit pasti mengalami huru hara perasaan...
betOl2 ! saya selalu rasa.. hohO..
Tidak tahu buku apa yang hendak digagau dahulu,
bab mana yang hendak dibelek dan fakta mana yang perlu difahami.. aiyOo...

kawan2  jangan tiru macam saya....
nanti stress !! haha okEh ! lagi 3minggu saya dan kawan2 sPerjuangan akan menduduki Peperiksaan yang terakhir di uniSza dalam diP usuluddin..
agar Excited + takut = mereng ! haha :D

eRm,,By D way,insyaallah kalO ikut draF  21 april kitOram exam nahu....
samPai 3mei ..

lepas 2??!! cutiiiiiii !!! yay2 :D

tapi sblm nk gumbira2 ngan cuti... kena exam dulu...btOi x ?! hohO :D

dah2 ! tanak malas2 agi  ! stat arini nak rajen2 !! YEAH !! RAJEN ;') !! rajenn ;) !!! rajen -_-"
huhu dOakan saya yang terbaek yeh ;)
insyaallah ;)

and....

fOr kawan2 skelas n bbudax fKi yg bakal exam  .....

saya nak wish.......


SELAMAT STUDY  :)
PREPARE BETOi2 DiS YEAR ;)
USaHA KwAT 2 ;)
TaK Mo TANGgUH2 StUDy.. No nO No ;)
BAnyaKAN BErDoA !!! yEH ! iTU yANG pENTiNG.. ;)
KuATKAN DIrI... foKUS DaLAM2 ;)

INSYAALLAH....

SAYA BOLEH !!!! ANDA BOLEH !!!! KITA BOLEH !!!!!!!!!
GOoD LuCk ;)



No comments: