Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Sunday, July 17, 2011

Alhamdulillah :)




Okey. tanak cita pape.
Just, Alhamdulillah kang :D
Syukur sangat :)
Ehm. Actualy, agak hapPy a jugak..
wlupun dapat dgree erk ***** hehe ^^!

Ehm..
Bakalan jadek geng *****  la nti :D
Ouch ! dak usul jangan jeles au. wlu bakalan tepisah, wlu apa pun yg jadek USULUDDIN tetap dihati saya sampai bebila :')

Haha..
Ingat skali nk tgelak pun ada.
Tapi da jodo saya dengan degree ****** nk uat camanaa kan :P
Esh esh :D
Alhamdulillah :)

Well, juga ta nak nafikan yg kat sini.
saya ad sdikit frust O_o
Erk..
Agak SANGAT  frust la jugak...
cebabbb ta dapat usul :P
kOram2 yg dapat  usul 2 taniah au. Hapy sgt ntuk koram :P

TANIAH :)

P/S : Kawan2 dOakan yg terbaek ntuk saya taO! sayam kOram :D


Bubye :)


11 comments:

Anonymous said...

tahniah. i dpt utm. tp nak tgk srt twrn punye susah. ahhhhhhhhhhh

Qyn Isma said...

Wah! UTM. besh2 ! Taniah u :)
dapat kos ap?

Anonymous said...

tahniah. alhamdulillah. dah terus dgree punnn :) org lain still dip.
slamat maju jaya :)

Qyn Isma said...

Thanx ayu :) ALhamdulillah :)
ayu pun gudluck :)

Unknown said...

wah..cngrats yerk..POP dpt uitm in tourism :)

..aZhAri.cOm.. said...

tahniah...^_^

Qyn Isma said...

@POP : wah! beshnye!! besh2 ! saya suka kos 2. taniah pOP :D

Qyn Isma said...

@azhari : thanx :)

aMira~ said...

wah..tahniah2! sy dpt uPM tp da 2nd year!haha

nurdani said...

wah...tahniah2.teruskan belajar.

blog ni comel :)

Unknown said...

takpe . mungkin tu yang Allah nak kasi kan . siapa tau itu lebih baik ?? ^___^