Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Wednesday, July 13, 2011

Kelas 4 Arif ^_~


Part time keja :P
Cegu Fardhu Ain :)
Hehe~ :D


 Pekenalankan Anak murid sulung saya :)
Bebudak klas 4 Arif :)
Sk.To'deh Rantau Panjang :)
Ye. 3Laki2 + 23Perempuan = 26 students ;)
Heee~ cked jew :P



Urm..
cebelum klas bmula kitoram sOlat zuhur b'jemaah :)
Da selesai yang wajeb 2, bawu blh lepaskan diOram masuk klas :)



2.10PM Kelas bmula :)
Tiap2 masa pertama saya akan ajar dioram2 ni ngaji :)
Ahad & Isnin Quran kecik, manakala Selasa Quran Besar :)


Owloloo.. Tomeinyew dye ni kan :P
Heee~ ni ketua klas 4Arif :)
Haaa jangan main2. Pompuan pom bolei jadek ketua tau ! :P
Nama dy NURHAZRINA SHAZIRA. Okeh. Saya panggil  Ira jew  :D




Haess :D
Tekunnyew jawab sOalan ye murid2 :)
Heee~ ntuk mengelakkan diOram bising, saya akan bg diOram jawab kuiz :P


Haaa ! Makin bising diOram, makin banyak kuiz yang akan diadakan..
hOho. Apa macam kejam x  ? :D


Amboi Fadhli. Sempat ag kau kang :P
Okey. Budak ni baek, hehe anak ustaz la katakan :)
Slalu jew nak tulum  bwak beg saya. Ouch! Syukran2 ;)
Cegu sayang Fadhli. weee~ :P


Hehe.
Nadia & Najah :)
mereka sahabat baek :)
Dan. slalu meggunakan bmacam2 taktik ntuk ke tandas. Hadoi -__-"
Apa2 pun keja ckOla sentiasa siaP.
Yeah. truskan2. Cegu suka pelajar rajen :)



Alahai. tomei2 kan :P
Ain, Hajar, Ira, Mimi, Auni, Nadia, Fatin, Aisya :P
Haaa.. 2nd day mengajar da blh ingat nama2 diOram. Hebat ta? whahaha :D



Hee~ ta sangka kaki gambO jugak yeh koram :D


Dan. lepas rehat kejap.
Sambung mengajar :P
Then.
Saya akan bg diOram soalan lagi :)
Yeah. sape suruh bisim. hehe :D


Begitulah sterusnya.. ngehehe :D




Sebelum balik.
Guru & murid2 akan sOlat Asar bjemaah :)
dan..
5.10PM
Berangkat pulang :)


P/S : Pelajar 4A terbaek :) 
Sayam kOram ketatKetat


Sekian. hehehe.

No comments: