Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Wednesday, July 20, 2011

Sumthing :D



 Haaa ! Masa nk kemaskini document at laPpy td. Jumpalah sumthing ni :D
Tetibeb ase sayang plak nak dlete! sO, saya simpanlah kut. Ngehhehehe :P
Koram nak tenok? haha silasila ^^,




Erk? haha ni ta au sape punyeb, dr sape, ntuk sape ntalah. tP yang pasti dr ym la kut. Hurm.. jumpa dlm laPpy td ^^!
Napak macam sweet jerk kan ^^!  Oke, saya ta dlete.. Simpan jew bwat pekasam. hehe :D



"Jangan takut saya kan ada" hehe :D
   Sweet je kang ^^? heee~ saya curi pic ni dari blOg Mr.ZZ :P
Mintak halal taO! :D



Lagu nasyid nim plak  sum1 bagi kat saya... Tp da lost contact.
but, thanks yeh! :) Saya simpan lagi semua lagu2 yg awak bgi. :)




Buku Fardhu Ain dgn koleksi 1001 Amalan Sunnah ni NAZ bagi :)
Sengaja snap pic ni dulu sbb nak share at fb :P
Masa 2 kalO ta silap sem 4 kut :P
Satu2nya kenangan dari Nazirah. Sayang buku tut! :D




Haaa ! Nampak ta cincin tut ?
Cincin 2 saya beli smata2 nk ganti cincin yg kakak sy bg.
Sbb, cincin yg akak sy bagi da hilang -___-"
err..

Tanak akak sdew tanak akak mara, sO saya kumpul a dwit beli yang agak sama macam yg hilang tut! huhu~
 Tp atas bantuan mak jgk! thanx mak :D




Howlolooo...
Pic cape lak yeh ^^!
Haha if ta silap ni pic anak2 Mak Ayah saya kut ! :D
Tomei je kang ^^? heee sukeeee pic nim! :P



Yang ni Atin(AnakSdarasaya :)
Pantang lepa mata skead mulalah wat aksi ganas..Haha
Ni dy tgh testing bawak muto. huu~ bahaya btui. kang. Tp sempat plak snap pic dy.
mOtif SAJA kasi abg ipO tenOk. huhu :P



Keajaiban d bumi UniSZA :)
Subhanaallah!!
Ada nama Allah kat akar pokok 2.
If ta silap pokok 2 dekat area nk g masjid unisza kut !
Tp skunk pokok 2 da d tebang atas sbb2 tertentu jgk..




Tau ta ap at atas ni? hee~
Ni Kad jemputan pkahwinan :D
Unik, cantek, cumei, sweet, smua2 lah !
kankan..
nanti nak tiru lah sbijik macamni.haha :P
Err..Yang ni ta au bileb saya save. Sayang nak dlete :P


Dan..

Sebenarnya...
banyak lagek!
Haha kalO nak d list semuanya, mau berhari hari ta abes tulis :D
Botik ta? hee~

kOnklusinya :)


“Yang telah berlalu biarkan ia berlalu, yang mendatang hadapi dengan cemerlang. Yeah!”
Tetibeb ^^? haha  hentam sajalah ^_~

Sekian :)



7 comments:

Anonymous said...

something yg menarik dan buka minda :)

SoLy SoLicious said...

perghh....ym pun simpan...menarik !!!
teeheee

athiqi ariff said...

oo...menarik2...

teciq said...

terbaik~ ^^

Qyn Isma said...

Haha memandai a semua.. tade yg menarik pom heh :D

Suhazli said...

menarik!!huhuhu.. follow blog awk lak.. ^^,

Qyn Isma said...

heee~ thanx awak ^^,