Awak follow kita , kita follow awak balik ! hehe ^_~

Monday, July 18, 2011

July GiveAway: Kau Sahabat Kau Teman by Hana , Syafa & Yana

Assalamualaikum :)
heee~ tetiba tergerak hati ni nk jOin gA by hana,syafa, yana :)
Well, entry ni agak panjang. Sila jangan jemu, muak & seangkatan dengannya. heee~ :D

As pmulaan saya nak tagkan GA ni dekat :

Okeh. kOram jOin tau. Sian saya penat2 TAG :P


Nie syarat2 penyertaan :)
  1. anda wajib follow blog hanasyafawani dan yana 
  2. contest ini adalah terbuka untuk sesiapa saja yang berminat dan hanya untuk perempuan..
  3. buat satu entry bertajuk July Give Away:Kau Sahabat Kau Teman by Hana,syafa dan kak yana
  4. copy banner kat atas letak dekat entry anda.
  5. ceritakan tentang sahabat baik anda . gambar anda dengan sahabat anda atau gambar sahabat anda itu saja wajib diletakkan.
  6. ceritakan tentang sahabat anda contoh: perangai dorang,fizikal dorang
  7. ceritakan dugaan apa yang anda pernah tempuh sama sama
  8. ceritakan pengalaman paling manis anda dengan sahabat anda.
  9. wajib copy syarat-syarat ini dan copy senarai sponser.
  10. wajib tagkan contest ini dekat kawan-kawan anda sekurang-kurangnya 2orang (diorang mesti tahu tentang contest ni)
  11. lepas dah buat entry tinggalkan link dekat komen dekat post ini.


senarai-senarai sponser GA ini :)
  1. Husnaman Lens Shop
  2. FazUnique Collection
  3. many presents from kak yana
  4. Lovely Lil Efashion
  5. Topup from hana



Sape nak jOin sama sila klik pada AYAT ini hokey :D


KAU SAHABAT KAU TEMAN :)


Saya punyai sahabat baek :)
Yes sangat baek :)
Okey. Nama dia SYAZWANA MOHAMAD :)
Dimana ada dia, disitu ada saya, begitulah sebaliknya :)
Sampaikan kalau kua sorang2, mst kawan2 yang len tya. Mana wana, gado ker? Selalu sangat dapat solan camgitut!  haesss :D


Ehm. Apa2pun.
Saya sayang wana. Walaupun dya.....

Gemok montel busuk bacin masam kentutkuat
makankambing bangunlambat tidurawal bajetsleepingbeauty
rambutkembang makankuat
gelaksekatsekat beratmelebihisaya dan sebagainya

saya tetap suka kawan ngan wana..
okay
ini tipu
ampunampun 

haha.

sebenarnya
Wana cantik! Sangat cantek :)
sebab tu kadang2 rasa macam tak suka jalan sebelah wana.
hehe.
nanti orang bandingkan saya macam beauty and the beast
saya beauty wana beast :)
haha. terbalik :D


Wana hotstuff ^_~


Wana wangi :)
kadangkadang saya spray satu botol pun tak boleh kalahkan wana.
jangan cakap lah kalau saya tak mandi:).
macam iklan kat tv 2 tu.haha

Wana pandai :)
sampai saya rasa waktu cuti pun saya nak pergi kelas sbb nak beat wana.
tapi saya tak mampu.saya masih mencuba.
Wana  pakai bomoh mana ek?kagum lah bakat semulajadi wana tu.cemburu.


Wana rajin :)
Malas saya nak buat kerja bila tengok wana rajin sangat
saya rasa lebih baik saya tidur
sebab nanti saya boleh suruh wana siapkan je.
kankan :P
haha
dan
sebenarnya
banyakk lagi

konklusinya

Saya bahagia sangat ada sahabat macam wana :)


Kalau nak crita bab pengalaman bsama wana.
Okey. Saya, wana, kami telah banyak mengharungi detik gembira bersama :)
Dan juga tika saat2 bduka :(
Pahit Manis Masam semua kitoram rasa BERSAMA :)
Dari hari saya tegur " Hai nama cape, kos ape? hee~ masa 2 kat surau  tyme orntasi dulu (18tahn) smpailah skunk dan saya harap persahabatan kita takan putus walau apapun jadek nti. Insyaallah :)

Wana baek sangat..
Bila saya tade dwit, wana bantu saya, begitulah sebaliknya :D
Wana sangat memahami saya..
Wana cOol bila saya sedang emo -___-"
Wana faham bila saya kata saya bz. Ouch! sampa kadang2 saya rasa saya yg sangat kejam.
Wana sangat supPortive dan selalu cuba bt saya positive bila dirundum masalah.
Wana seorang yg girang dan berjaya mematikan ego saya.
Wana dah banyak membuka minda saya.


Saya sayang wana :')
sebab...
wana banyak mempengaruhi saya..
Bila saya rasa saya tiada kawan.
saya silap sebenarnya.
saya tahu wana sentiasa ada :)


Thanx wana :)
Thanx for everything :)
Saya sayang awak sampai kapan pom :)
Sahabat sampai bilabila :)




Haaa! Nie lah Cik Wana, kai shawl kaler pink :)
Comel kan dy. heee~ :D



  Ehh.. Tyme mana ni yeh? haha rahsia kami bdua :P



At Tasek kenyir :)
Versi Titanic : U jump, i jump ! Erk ?! Haha :D



Saat di Air terjun sekayu. MasehkahKAUingat? :D




 Saya + Wana = Kawan sampai bebila :)


Sekian :)



No comments: